TIL VIRKSOMHEDER OG ORGANISATIONER – TRE EKSEMPLER

VÆRDIFILMEN – DNA’en dokumenteret og formidlet
Varighed: 6-14 min. Produktion: 6-8 dage. Prisleje: 23.000-55.000 kr.
For store organisationer og værdibaserede virksomheder som fx. private børnehaver er det afgørende vigtigt at man kan se, hvad de står for. Det giver troværdighed og et enestående indblik at lave en film fra hjertekulen, hvor helheden træder i karakter. Seeren oplever stemning, relationer og værdierne.


INDSIGTSFILM
Varighed: 3-5 min. 3 produktionsdage. Prisleje: 8-18.000 kr. (ofte serie af film).
Præsentation af virksomhed eller organisation og en hovedperson bygget på interview og reportage-optagelser, som i små forløb viser ‘action’ og stemningen på stedet. Filmen viser i ægte forløb hovedfortælleren agere i sine omgivelser.

TESTIMONIAL
Varighed: ca. 2 min. 2 produktionsdage. Prisleje: 6.500 kr. (ofte del af serie).
Lille portrætfilm, som præsenterer en central person. Formøde hos kunde eller telefonisk. Optages på location af VJ med ca. tre timer på stedet.
Giver indblik i hovedpersonens mission og glimt af stemningen omkring ham/hende ved hjælp af Interview, og at man ser glimt af omgivelser og hovedpersonens samspil med kolleger.


VIS DET FILM

IDENTITETSFILM TIL VIRKSOMHEDER


De fleste har fuldstændig styr på, hvem de er og hvad deres virksomhed kan. Men hvordan bringer man budskabet videre?

Med Flemming Helsted som ankermand søger VIS DET FILM at producere troværdige og overbevisende film. Fokus er at trænge ind til kernen, af det I gør, og sørge for, at det præcis er det, folk forstår, når de ser jeres færdige film.

Mit fokus og min passion er at vise det ægte og det uspolerede.

Vil du vise omverdenen, hvem du er og hvad du står for, gælder én læresætning: Virkeligheden vinder hver gang. Stumper af ægte liv, klippet sammen til en vedkommende fortælling, rører ved seeren. Det viser det, ord ikke fortæller. Det skaber en indlevelse, som går i hjertet – og hvad der er i hjertet, bliver husket meget længe.

Metoden er god, fordi den virker
  • Gennem filmen kan I knytte bånd til folk, I ikke kender, fordi de får en præcis forventning til, hvad I gør og hvad I står for
  • Filmen giver medarbejdere og alle omkring virksomheden et fast og dokumenteret billede af de værdier, I hver dag arbejder ud fra
  • Filmen støtter rekruttering af nye, dygtige medarbejdere, fordi ansøgeres forventningsafstemning til jer bliver mere præcis
  • Filmen giver pondus over for samarbejdspartnere og myndigheder, fordi I viser, at I arbejder ud fra et afklaret værdigrundlag – at I ved, hvad I vil!